En härlig morgon

Ja, man kan ju säga att detta då är min första blogg dag.. ja om man bortser från igår kväll då jag  öppnade den.

Idag väckte min son mig med ett stort glatt skratt. Satt i sin säng som är placerad en liten bit bort ifrån min. Han satt upp och pekade på mig, och garvade som om att han hade sett det mest fulaste föremål på planeten. Hallå..?! Undrade jag och försökte öppna min ögon som var ihopklistrade i kinderna av den trötthet jag befann mig i.  Jaja, vart väll dags då tänkte.. upp springer jag halvnaken och halvblind i bara kalsonger..  Hugo, skrikandes efter välling.. när jag väl kommer in i köket märker jag att kaffet e slut.  Fan tänker jag. Jaja.. saft får det bli. Ja menar det är ju det vi "vuxna" behöver till frukost. Saft. Efter jag börjat mata min son med sin välling märker jag att jag är en otrolig skallebank som riktigt dunkar inuti och nästa syns utanpå hur det rörs om innanför skalet. Vilken härlig morgon..?! Allt kändes som jag vart på nån svinig festival och festat som aldrig förr. Vafan.. Jag kollade "becker" på Comedy Central igår kväll.. inte viste jag att man kunde påverkas så hårt av en halvkass komedie serie som man sympati skrattar åt.. så mycket.?! Kanske är nån slags av spänings huvudvärk efter de breda fejkade skratten jag drog till med..?!

Aja, hursomhellst.
Ser man en sådanhär morgon ifrån ett annat perspektiv.. är ju faktum det att det är det mest underabaraste som fins när sitt eget barn väcker en med ett härligt skratt. 

Ser att det är sol ute.. en härlig dag. Får se vad den har att erbjuda. En öl i kvälls solen ikväll hade inte varit helt tokigt.

Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: MammaFina

Underbar morgon du har haft me lillemannen ;) Underbart att vakna så ;)

2009-04-04 @ 12:08:29
URL: http://www.mammafina80.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0